امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

اولین گردهمایی مسئولان کمیسیون های مدرسه یاری مجامع خیرین مدرسه ساز کشور ۲۷ مهر ۱۴۰۲ با حضور صحرایی وزیر آموزش و پرورش ، دکتر ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، حمید رضا خان محمدی رئیس سازمان نوسازی مدارس ، راشکی معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی ، اربابی مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی ، دکتر نوید ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری ، نجفی افشار معاون مدیر عامل جامعه خیرین ،اعضای کمیسیون مدرسه یاری ،جمعی از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار و مسئولان کمیسیون مدرسه یاری در استانها برگزار شد.

دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش در این نشست ضمن محکوم کردن حادثه غزه اظهار داشت : آنقدری که در نشست ها ، نگران جسم مدرسه هستیم نگران روح آن نیستیم و روح آن همان مدرسه یاری و مدرسه داری است .

وی افزود : بحث مدرسه داری و مدرسه یاری که توسط شورای عالی آموزش و پرورش تبیین شده یکی از الگوهای عینی مشارکت مردم در اداره امور بخصوص بحث تعلیم و تربیت است .

وی ادامه داد: همه می توانند دریک رویه منظم مشارکت کنند .برای اینکه نظم و انظباطی داشته باشد یک آیین نامه اجرایی برای اداره مدرسه داریم .مدرسه یاری اقدامی در راستای کیفیت و عدالت آموزشی است .

دکتر صحرایی اذعان داشت : امروز مسیر ساختن آینده ایران از مدرسه با مدرسه و در مدرسه اتفاق می افتد کاری که خیرین در ساختن مدرسه و نرم افزای آن می کنند همه الگویی از آینده سازی و مشارکت در ساختن اینده ایران است. امیدوارم این گام مبارک با استواری برداشته بشود .

وی خاطر نشان کرد: ویژگی گروهی که گردهم آمدید ،پختگی است که بسیار با ارزش است . تجربه مدرسه سازی تجربه ای کاملا ملموس برای شماست .

در پایان این نشست ندا نوروزی به عنوان رییس کمیسیون مدرسه یاری استان گیلان انتخاب شد.وی پس از انتصاب عنوان داشت : ما وظیفه داریم با ۳عنصر آموزش و پرورش، سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین نهایت هم افزایی و هماهنگی را به وجود بیاوریم تا بتوانیم به عدالت و کیفیت آموزشی دست بیابیم و گامی مهم در جهت جلوگیری از هدر رفتن استعدادها به جهت کمبود امکانات برداریم.

 

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد