امروز

شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

سید حسین رضویان رئیس کمیسیون توسعه پایدار شورای شهر رشت در یادداشتی نسبت به اخبار کذب تفکیک جنسیتی در پارک‌مفاخر در یادداشت اینستاگرامی خود گفت :در آغاز لازم میبینم از یکایک رسانه ها و پایگاه‌های خبری که به موضوع پارک مفاخر پرداختند تشکر نموده و این تفاوتِ تحسین برانگیز شهرِ فرهیختگان است که رسانه هایش در ادای وظایف رکن چهارم دموکراسی کوشا، پرتلاش و تاثیرگذارند.

عزیزان طی دو سال گذشته مراجعات متعددی داشتیم که معترض به شرایط پارک بانوان منظریه بوده و برای مثال از اِشراف ساختمان های مجاور و یا ورود گاه و بیگاه کارگران با توجیه تعمیرات ناراضی بودند.

شورای ششم از آغاز بدنبال افزایش سرانه های ورزشی و تفریحی مورد استفاده بانوان بوده و در تحقق آن از نهاد مدیریت شهر خواسته بودیم با احداث پارک جدید و یا بهره گیری موثر از موقعیت های موجود چنین نقیصه ای را برطرف نماید.

با انتصاب آقای شوقی به سمت شهردار رشت ضمن طرح مجدد موضوع و پس از بازدید کارشناسان واحدهای ذیربط همچون منطقه ۴ و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری مقرر شد با توجه به شرایط ویژه و مناسب بوستان مفاخر با حفظ عمومیت آن و بدون تفکیک جنسیتی تنها بخشی از این پارک به شکلی ویژه برای فعالیت‌های ورزشی و تفریحی بانوان تجهیز و اختصاص یابد تا ایشان بتوانند در کمال راحتی و بدور از کاستی های مطروحه پارک منظریه از آن استفاده نمایند.

مطالبه از خدمتگزاران حق همشهریان عزیز است و با توجه به اینکه هفته گذشته در گیلان حضور نداشتم به محض آگاهی از چنین سوءتفاهمی طی تماس تلفنی از شهردار محترم خواسته بودم تا اطلاع رسانی و پاسخگویی مناسب و فراگیر صورت گرفته که البته می بایست این مهم با توجه به اهمیت موضوع با دقت نظر فزون تری انجام می پذیرفت که خود سبب گردید تا با فرود آوردن سر تعظیم در پیشگاه تان خطوط گذشته را به حضور تقدیم نمایم.

 

در پایان از خداوند مهربان زیباترین لحظات زندگی را برای زنان ایران به ویژه شهربانوهای ارجمندِ رشتِ عزیزمان ارزومندم و از صمیم قلب می نویسم متعهدم تا حافظ حقوق شهروندی بوده و باشم.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد